2016. április 19., kedd

Own candles - Whiskey-Caramel viaszpasztillák

Nagy illatosító fan vagyok, gondolom ismeritek a méltán híres Yankee Candle termékeket. Számomra is nagyon nagy kedvencek, azonban annyira leragadtam nála, hogy nem tudtam mással kísérletezgetni. A legutóbbi pinkpanda rendelésemhez érkezett ez a kis teszter csomag, melynek nagyon megörültem.

A tarte-okat/viaszpasztillákat jobban szeretem, mint az üveges gyertyákat, szerintem sokkal intenzívebb illatot árasztanak.
Hogy őszinte legyek nem fűztem hozzá nagy reményeket, úgy gondolom nagyon nehéz felülmúlni a Yankee Candle tarte-okat, de adtam neki egy esélyt.






Teljes mértékben meg vagyok elégedve vele, elképesztően jó illatuk van, sokáig illatoznak (akár 4-5 órán keresztül is a mécses felett). Tény és való, hogy nem annyira erős, mint a YC, viszont nekem ez is nagyon tetszett benne, ugyanis sokkal gyengébben érződött, de kellemes illat volt tőle az egész lakásban.

Nekem ez az illat is abszolút telitalálat. Imádom az ilyen meleg, édeskés illatokat a lakásban. Nem kell megijedni, a whiskey szerintem nem érződik ki belőle..inkább kókuszos, karamellás illata van.
Szinte leírhatatlan.

Az ára szintén verhetetlen, ugyanis a 18 db-os verzió 3790 ft-ba kerül ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése