2011. szeptember 27., kedd

Átalakításaim, és ami változott

A tárolós posztomba(KATT) már bemutattam régebben, hogy hogyan tárolom a sminkjeimet, a fülbevalóimat, azt hiszem még a ruháim egy része is napvilágot látott..:)
Most viszont beköszöntött az ősz és egy kis késztetést éreztem kisebb-nagyobb ujjításokra.
Nem sok minden változott, valami maradt a régiben, inkább csak hellyel közzel történtek változások.
Az első a fülcsi..:) Ha olvastátok a fennt írt bejegyzést, akkor láthattátok hogy egy virágba szúrt kis vas "valamin" tároltam őket. No, már ott tartottam hogy 3 ilyen kellett volna, mert nem fért egyszerűen el azon a kis vas darabon az összes ékszerem, így annyi módosítást végeztem, hogy a nagyobb, lógosakat a tetőtéri ablakom szúnyoghálójára biggyesztettem fel..:) Ötletes mi? :D
A karika fülbevalókat hagytam az eredeti helyükön mivel ide nem tudom felakasztani őket, így csak ezek kaptak itt helyet...

Az asztalomon annyi változás lett, hogy 1 polc helyett 2 lett, melyet praktikusabbnak vélek így most már..:)
Középen volt egy dobozka, amiben voltak a monok, duok..stb. Ezek kikerültek belőle, mert utáltam állandóan felhajtani/felnyitni..stb. stb. 
A spirálok egy bögrébe kerültek egyenlőre így áttekinthető melyiket szeretném aznap használni.
A rúzsok egy része, számszerint 5 db kedvenc kikerült a dobozkából amit középen helyeztem el szintén és egy kis 5 rekeszes műanyag dobozba raktam.

Elnézést a kupiért de reggel készült a kép és rohantam..:)

Parfümök terén, már akkor is írtam, hogy mikor beköszönt a hidegebb idő, új helyet kell keresnem a drágaságoknak, mert a radiátoron nem lesz jó mikor már fűtünk.
Mivel már megint gyarapodott egy taggal a gyűjteményem, (amit a nyereményjátékon is meglehetett nyerni, természetesen ez nem az, a nyertes már átvette a parfümöt csak magamnak is vettem egyet nem sokkal később)
név szerinte Paco Rabanne egyik illatával, úgy gondoltam jobb helyük lesz a polcomon szép sorjában.

Mivel nem rég vettem a Lady Milliont még a dobozában gyönyörködöm így az egy kis fémtálcára került..:D mivel most ő a favorit..:)


Tipikus "anya nincs mit felvennem szindróma" :D
Mostanában az akasztós/vállfás megoldást részesítem előnyben.
Nem gyűrődnek a ruhák, szépen el van rendezve...stb stb.
Nem kell a fél szekrényt felkutatni, ha épp a kívánt felső legalul van..:)
Így a szekrény akasztós részébe+ a kis állványra is kijutottak a ruhák.

Farmer/nadrágok:
Mindig bajba voltam a nadrág elrendezésével, mert tipikusan ott hagytam/tároltam őket ahol levetettem, vagyis össze-vissza. Most már egy nyitós szekrényben tárolóm őket, szortírozva, a mindennapi, az ünneplős és a kicsit lezserebb fazonokat..

Nagyjából ennyi változáson esett át a birodalmam az ősz beköszöntével, szerintem eddig tűrhető, de nem szeretném örökre így hagyni, mivel nekem is van még 1-2 ötletem, vágyam, megvalósításra vágyó álmom..stb.:)


Ti hogyan tároljátok a dolgaitokat ősszel, és úgy egyébként? Volt tavaszi nagy szortír :) ?
Ti inkább akasztós vagy hajtogatós módon tároljátok a ruhadarabjaitok? 
Sminkjeiteket hogyan és miben tároljátok?


Puszi: Nikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése