2011. szeptember 6., kedd

Balea Hajfényspray vélemény!

Egy ideje készültem posztolni róla, hisz még sosem volt hajfényt elősegítő cuccosom, és nagyon kíváncsi voltam rá hogy mit tud. Igaz nem ruháztam be egy drágábbra, így a DM-ben kerestem egy olcsóbbat..:) Sokat vártam tőle, de kevesebbet kaptam..:( Először is nagyon erős és kellemetlen barack illata van, igazi, tömény...műbarack illat egy kis gázzal dúsítva, vagy én nem is tudom, de hogy miután a hajamra fújom nem tudok a légtérbe meglenni, kirohanok a szobából az tuti. 

Ugyebár hajunk fényességére kellene ráedzenünk, kisebb nagyobb sikerrel sikerül is..kb 3 percig..?!
Semmi változást nem vettem észre mikor használom és mikor nem. Jah, de igen, ha használom nagyon száraz lesz utána a hajam, és ha kivan egyenesítve 10 perc mulva begöndörödik....:( (?)

Belegondolva nem tudom mit vártam egy 359,- HUF-os terméktől, de bíztam benne, hogy legalább rosszabb nem lesz mint volt..hát....cáfolom, erősen cáfolom..!

Az én hajam zsírosodásra hajlamos, igazából ez nincs hajtípushoz kötve, szóval nem hinném hogy ez lenne a baj, hogy zsírosabb típusu a hajam, de tényleg nem tudom, gőzöm sincs!

Csomagolás: 5/5
Termék:5/1
Mennyiség:5/5
Hatékonyság: 5/0
Ár: 359,-

Reménykedtem benne nagyon, hogy pozitívan fogok csalódni, de sajnos be kell látnom, hogy nem mindig az van amit szeretnék..:( 
Ha valakinek bevált, akkor írja meg hogy hogyan használja, vagy ha valakinek egyéb más hajfényes dolog bevált ossza meg velem..:)


Tapasztalatotok van Baleás hajformázós/hajápolós termékekről? Nektek bevált?


Puszi: Nikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése