2011. szeptember 5., hétfő

Essence Coverstick vélemény!


Ezt valójában csak úgy tudnám jellemezni: Örök kedvenc/szerelem.
Amióta megvettem azóta hű társam, és sokkal jobban szeretem ezt alapozó gyanánt használni, mint magát az alapozót, de tényleg. :)
Egyébként sem túl komplikált az arcbőröm, így nem igényli hogy mindenhova kerüljön akár korrektorként alár alapozóként. 
Nagyon krémes, szinte rúzs állaga van, könnyen eldolgozható, kézzel, de még ecsettel is gyönyörűen beledolgozható az arcbőrbe. Akár  nagyobb pattanásokat, mitesszereket is gond nélkül eltüntet. Kellemes érzést nyújt. Nekem a legvilágosabb 01-es Matt Sand árnyalat van meg, ami kicsit sárgás tónusú, de abszolút nem zavaró, mert "felveszi" a bőröd színét. Az ára nagyon barátságos, mivel igaz nem nagy kiszerelés kb. 5g lehet, és 650 ft-ba kerül.

Én sokszor használom pl szemhéjalapnak a kicsit keményebb állaga miatt, és maximálisan megvagyok vele elégedve...AJÁNLOM! szerezzetek be egyet a bőrszínetekkel megegyezőt, szerintem nem bánjátok meg..:)



Nektek mi a véleményetek erről a korrektorról? Esetleg van a birtokotokban más, Essence korrektor?


Puszi: Nikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése