2011. szeptember 22., csütörtök

C&C Deep Action Frissítő arctonik

Nagyon szeretem a Clean&Clear termékeit, mert olcsóak és viszonylag jó minőséget kapunk a pénzünkért.
Ezt épp nem én vettem hanem ajándékba kaptam az egyik barátnőmtől, valószínűleg nem vettem volna meg saját pénzből mert nem az én "világom" ez a géles kicsit "nyálkás" állag, de így hogy megvan mindenképpen elakarom/elakartam használni, kipróbálni és persze véleményt mondani róla, hogy-hogy s mint..:)
Ma voltam a Dm-ben ahol 1100-1200 ft volt kb. de szerintem akcióba éri meg megvásárolni, mert szerintem 1200ft-ért sok..:D Akciózni szokta, inkább a Rossmann olyan 999ft körül szokott lenni.



Egy nagyon szimpatikus kiszerelése van, pumpás, nagyon jó az adagolója külön imádom ezt használni e miatt a tulajdonság miatt. Egyébként mint írtam eléggé nyálkás, kocsonyás, géles az állaga, de a végén már élveztem is, hogy csak úgy siklik az arcbőrön.

Használat: 
Nedves arcbőrbe körkörös mozdulattal átdörzsölni az ujjbegyekkel az arcbőrt!

A pórusok mélyére hatol ott fejti ki hatását, frissítő, hűsítő érzetet nyújt az arcbőrnek. Alkalmas normál-kevert, esetleg zsíros bőrre, mely helyreállítja a fokozott faggyútermelést.

Tapasztalat/vélemény:

Én általában 2-3 naponta használom, mikor úgy érzem, hogy ráfér az arcbőrömre egy extra tisztító hatás, ez a termék alkalmas arra, hogy maximálisan eltávolítsa a sminkmaradványokat, az alapozót..stb.

Személy szerint én mindig arcradír után használom, így még frissebb érzést nyújt az arcbőrömnek.
Ált. a már említett Shine Control termékcsalád arcradírját használom előtte, maximálisan elégedett vagyok így az eredménnyel.



Ti szeretitek a C&C márkát? Szimpatizáltok vele? Esetleg negatív tapasztalat ezekkel a termékekkel valakinek?


Puszi: Nikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése