2011. október 2., vasárnap

H&M,Cosmos,Dm,Rossmann,Kik + Anglia

Végre egy normális, nem kapkodós bejegyzéssel készültem nektek! Most értem haza a nagymamám 70. születésnapjáról, nagyon jó volt, finomakat ettünk! Innen is sok sok boldog szülinapot neki még 1x (nem mintha olvasná a blogomat:))

Ez a hetem elég mozgalmas volt, boltról boltra jártam ajándékokat keresni..stb stb.
Term. itt ott magamat is megleptem 1-2 jósággal.:)
Az őszi leárazások nagyon kifosztották a pénztárcámat, szóval egy ideig nem tervezek vásárlásokat. ;)

Szeged plázában voltam a hét több napján is, mert volt hogy nem találtam semmi érdekeset, volt hogy unalomból mentem, és volt mikor kikötött szándékkal, hogy nekem most igenis szükségem van erre és erre..:)

Meglett a gyümölcse..:P


Először a H&M-be mentem be mert tudtam hogy szükségem lesz az ősszel egy szépséges kalapra. Már régóta kinéztem egyet, de sosem vettem rá magam, hogy ténylegesen magaménak tudjam.
Most viszont már nem volt, vagy elpakolták úgy hogy nem találtam meg..:S
De találtam egy másikat, ami igaz 500-al drágább volt, de hazajött velem.
Vettem még egy fekete sálat, amit régóta akartam, nem konkrétan ilyet, csak kikötés volt hogy fekete legyen.


Tartalma:
Sál-700ft
Kalap-1990ft

Ezután szokásos Cosmos, a kedvenc üzletem..innen sosem jövök ki üres kézzel(csak akkor mikor nincs nálam pénz:))
Ez 2 nap zsákmánya, mert voltam egyszer kedden,meg pénteken is..:)


Tartalma:
Fekete farmer-1995ft
Leopárdmintás pulóver-1495ft


Rossmann-ba is jártam pont zárásig maradtam, mert későn is mentem, de azért 1-2 dolog repült a kosaramba e pár perc alatt is.


Tartalma:
Garnier-Matt Brusher-999ft
Lovely bronzosító-799ft
Max factor alapozó-2499ft

Napfényparki Dm-ben is jártam szombaton, direkt hővédőért mentem, és olvastam egy blogon hogy a sajátmárkás Balea nagyon jó így reménykedtem hogy itt lehet kapni, és találtam is..:)

Balea hővédő-599ft
Balea sminklemosó kendő-449ft
Intimtörlőkendő-179ft
Best-349ft

Ha napfénypark akkor KiK is útba esik, itt csak egy sima basic fehér toppot vettem, nevetséges áron..;)

Fehér top-290ft (?!)

Szerintem jól bevásároltam egy időre, term. még vannak dolgok amit be(kell) szereznem őszre, de azokat egy ideig hanyagolom..:)

Ezeket már külföldről kaptam vagyis Angliából küldte nekem a barátnőm.:)
Akartam egy szürke és egy barna kabátot is és ő teljesen eltalálta,milyet szeretnék..:)
Egy fekete basic blézer is helyett kapott a küldött csomagban, aminek borzasztóan örültem (felvéve sokkal jobban néz ki:))




Ti már vásárolgattatok az őszre? Mit szeretnétek minél előbb beszerezni?

Puszi: Nikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése