2011. október 6., csütörtök

Így ápold a göndör/kezelhetetlen hajad + viselési tippek

Egy rémálom az ősz számomra, mikor párás, esős az idő a hajam össze-vissza áll, ilyenkor az önbizalmam is alább hagy..:( De már megtanultam kezelni a helyzetet, eddig a jól bevált hajvasaló volt a segítségemre, de nem szeretnék 10 év mulva vagy akár csak 5 éve mulva haj nélkül szaladgálni, annyira elroncsolni a hajam.
Így megbarátkoztam a ténnyel, hogy nekem göndör és kezelhetetlen hajam van...-.-


Ez a képen lévő hajviselet sok nő álma, de kevesen tudhatják a birtokukba azt a tulajdonságot, hogy valakinek is ilyen szép, egyenletes, ápolt hullámai/fürtjei legyenek.
Ha meg is tudjuk ezt csinálni, addig tart míg ki nem lépünk az utcára. Ilyenkor a pára vagy akár az eső( környezeti hatások) által összekócolódik, lelapul/szétfújja a szél..stb.

Sajnos nem állok szerződésbe az időjárással így én sem tudom megmondani mikor szakad rám az ég, hiába a jóslások a meteorológusoktól. :)


 Ha érdekel a bejegyzés kattints a "tovább" gombra!


Amit én teszek hogy ezeknek a "baleseteknek" a számát csökkentsem vagy épp elkerüljem az alábbi módszereket részesítem előnyben!



1: Először is amit itt megemlítenék az az, hogy én sosem reggel mosok hajat.
Egy az, hogy időm sincs rá, lusta vagyok, és nem is egészséges, frissen mosott/szárított hajjal a szabadba lépni hidegebb időkbe.

2: Speciális sampont használok a loboncomra..:D Van, hogy épp göndör hajra, gubancos hajra, vagy sérült, törött hajra valót használok.

3: A pakolások ilyenkor a legjobb barátaink! Én heti 2x is használok pakolást, ált. Gliss Kurt.
Nekem eddig ez vált be a legjobban


4: Nem igazán vagyok egy hajhab párti, mivel nekem mindig elnehezíti a hajam, ragacsos érzetet kelt..stb.
Miután lemosom a pakolást, én hajszelidítő szérumot teszek rá, mely meggátolja az elektromosságot


5: Miután a szelidítővel is megvagyok, már csak a szárítás van hátra. Van hogy hagyom hogy a szabad levegőn száradjon, de mikor már beköszönt a hidegebb idő, nem szívesen mászkálok a lakásban sem vizes hajjal. Szóval, megszárítom a hajam, hajkefe nélkül előrehajtott fejjel. A hajamat felfelé nyomkodó mozdulatokkal formázom.

6: Ha már száraz a hajam, jöhet a wax és a lakk..Ezekkel a lépésekkel fixálom le az egészet, ezt nevezhetném úgy is hogy ezzel púderozom le a dolgokat..:P :)

7: A legutolsó lépés a hajtőemelő szérum. Egyszer írtam róla, hogy nem igen hatásos, nagy változást ne várjon tőle az ember, de legalább kárt nem csinál. 3-4 fújás a hajtőre és már meg is vagyok ezzel is.

Maga procedúra ennyi is lenne..ugye hogy nem is bonyolult? Igazából a baj ott kezdődik mint írtam hogy "A" pontból "B" pontba hogy jut el az ember, szép loknikkal vagy oroszlán sörénnyel..:)
Ha úgy érzem egy kicsit az út során tartását vesztette vagy lelapult a hajam egy tupír fésűvel orvoslom a problémát.

Pár göndör/kezelhetetlen hajra való frizura választás, technika!


Oldalra fésült,2oldalt eltűzött
Szeretem kicsit egyik oldalon hagyni a hajam, így igazítom vagy van hogy úgy is csatolom el. Ezt főleg akkor preferálom, mikor lelapult vagy már nem olyan állapotban van, mint induláskor. Vagy akár 2 oldalt pici tincsben eltűzve is szeretem viselni. Olyan "csacskás" így..:))))



Oldalra elfont
Mikor már abszolút nem mondhatóan viselhető a hajam szintén oldalra fogom és befonom. Hátul pár hullámcsattal rögzítem és fújok rá egy kis lakkot is.
Ilyenkor még hogy azért ne legyen nagyon snassz az összhatás a frufrumat hajvasalóval kifelé húzom, hogy ne lógjon a szemembe, a nap folyamán ne zavarjon annyira.
Természetes
  
Mikor a legszebb a hajam ez ált. az 1. napokon van így, kibontva hordom kicsit összetekergetve előre "hajítva". Egy göndör hajat a fényesség a selymesség és a tükörfény nagyon feltudja dobni. Használjatok rá hajfény spray-t és garantált a hatás.



Elülső rövid tincsek, hátulsó befogott

Ha valakinek pl elől rövidebbek a tincsei mint hátul és nem tudja úgy összefogni, hogy ne hulljon ki a copfból, jó megoldás ez a módszer. Hátra a tarkóra rögzített laza copf, vagy vastagabb 2-3 hurkos fonat, elől arcba "hulló" göndör fürtök. Nagyon szexi tud lenni, nagyon egyszerűen elkészíthető.



Ti milyen frizurákat csináltok a kezelhetetlen hajatokból? Mi a kedvenc hajviseletetek? 
Hogyan ápoljátok a hajatokat az őszi időkben?


Puszi: Nikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése