2011. október 10., hétfő

Kabátok őszre, idei divat!

Valójában nekem mindig az őszi kabátok kiválasztása a legnehezebb, mikor még annyira nincs hideg, de mégis (?) és azért legyen meleg, de ne egy bunda még..stb.stb. Eddig úgy vélekedtem hogy egy bőrkabát megteszi az átmeneti időszakokra, de nem éreztem elég nőiesnek, úgy éreztem mintha most pattantam volna le a pasim motorjáról..-.-* Motoros csaj..:D :) Most már keményen el kell azon gondolkoznunk hogy milyet szeretnénk, és hogy mi áll jól.:)

Blézerek:
Eléggé multifunkcionális darabbá válik, de inkább csak az ősz elején mikor reggel hűvös van, de du. már kellemes napsütéses idő. Ha kicsit hidegebbre fordul az idő egy vastagabb felsővel "feltunningolhatjuk" ha nagyon muszáj, de manapság már vastagabb-vékonyabb blézerek is léteznek.



Bőr/műbőr kabátok:
Szerintem egy megunhatatlan, elég sokan részesítik előnyben. A fennt említett okok miatt én nem szeretem ezt a stílust/fazont, szerintem nem is előnyös számomra, de a lényeg hogy idén is divatos.
Idén a srégen, cipzárral vagy gombolással záródó darabok a trendibbek és a kelendőbbek.



Pelerin:
A pelerintől sokan idegenkednek, mert elsőre nem tűnik túl praktikus darabnak. Kihasználhatósága viszont nagyon széles. Viselhetjük lazán csak egy pulcsival vagy hosszú ujjú pólóval, farmerrel és bakanccsal.
 
 
 

Oversize:
Ha jellemezni kellene, akkor: a nők vonalát kicsit se követő kabátok. Nekem ez abszolút "not my style" darab. Szeretem ha egy kabát karcsúsított, szép, rendezettnek tűnik és nem csak mintha egy zsák lenne rajtam. Persze, van akinek ez áll jól és ebben érzi jól magát.
Ezt csak a napi divatot követő lányoknak ajánlják, mert aki nem követi a divatot napi szinten, az inkább ódivatúnak tűnik benne.


Dzseki:
Színes, vidám, sportos dzsekiket nemcsak bringázáshoz vagy kiránduláshoz viselhetünk. Merész húzás, de a színes, sportos dzsekik egyszínű blúzzal és farmerral vagy pamut maxiruhával is viselhetők.
A kicsit csípő alá erő fazon mindenkinek jól áll, ha nagyon magas vagy választhatsz hosszabb fazonút, ha alacsony akkor rövidebb, csípő fazonút.
Nektek milyen lesz idén az őszi kabátotok? Melyik stílust/fazont preferáljátok?


Puszi: Nikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése