2011. július 18., hétfő

A 4 LEGSZUPEREBB FEHÉRÍTŐ FOGKRÉM!

Sziasztok!
Bizonyára ti is szeretnétek pár "árnyalattal" fehérebb fogakat, hogy még több önbizalommal rendelkezzetek egy közeli beszélgetés alkalmával.
Személy szerint már rengeteg csodaszert kipróbáltam, hogy fehérebbek legyenek a fogaim, de a genetikám mindig közrejátszott. Igen! A Genetika is közrejátszhat hogy kinek milyen fehérek a fogai, hibába ápolja valaki rendszeresen a fogát, és tesz meg mindent azért hogy egy kicsit is fehérebbnek tűnjön.
Összegyűjtöttem pár olyan terméket amelyet kipróbálva rájöttem ezek segítenek azon amit én elszeretnék érni.
Rengeteg reklámot láthatunk nap mint nap hogy nekünk milyen fehér fogaink lehetnek csak vedd meg használd stb.Hát mondanom sem kell hogy kb. 10 ilyen reklámból amit meg is vettem termék kb 4-5 ami tényleg használt is volna...borzalmas, REKLÁMFOGÁS..-.-*

Amik viszont nekem tényleg beváltak, és mindenképpen megakarom veletek osztani az 5 termék, 4 fogkrém és 1 szájvíz.

1: Signal White Now.

A szakértők azt ígérik hogy akár már egyetlen fogmosással fehérebbnek tűnhet a fogunk.
Nah azért nem a mesében vagyunk kérem szépen..:) Valóban használ de ne várjunk csodákat 1 használat után, nekem kb 2 hét eltelte után lehetett észrevenni hogy egy kicsit fehérebbek lettek a fogaim, de akkor sem olyan vakító fehérségűvé vált. A termék kék habja optikailag fehérítő a fogakat, emellett fokozatos fehérítő hatással bír, ezért is 2 hét után látszott inkább jobban a hatása.

2: Blend-A-Med 3D White Luxe Sensitive 

Ez egy speciálisan érzékeny fogra kifejlesztett fokrém ami tényleg hatásos, az elején nagyon féltem az ilyen készítményektől, hogy még érzékenyebbek lesznek a fogaim attól hogy közben fehéríti azokat, de csak pozitívan kellett benne csalódnom. Talán ő volt egy egyetlen olyan fogkrém a 4 közül amellyel az 1. 2. alkalom után már észrevettem valami változást, és remélem nem csak beképzeltem.=)

3: Perl Weiss

Ez a termék eredetileg dohányosoknak lett kifejlesztve mivel a dohányfüst nagyban befolyásolja fogaink fehérségét, mivel én nem dohányzom, de látványos eredményt szerettem volna tapasztalni megvettem. Javítsatok ki ha rosszul mondom de én azt hiszem ezt csak rossmann-ban és dm-ben lehet kapni, DE nem vagyok benne biztos, én rossmann-ba vettem. Tényleg nagyon hatásos, ezt használtam eddig a legtöbbet.Állítólag 3 lépésben fejti ki hatását: először felpuhítja a lepedéket,eltávolítja a foltokat, és oldja a lepedéket.

4: Colgate Max White

Frissíti a leheletet az oké, de hogy ennyire jó a fehérítésben az már + pont. És tényleg! Vannak benne ilyen lapocskák amik használatkor feloldódnak és ezek fehérítik a fogakat elméletileg, de gyakorlatilag is..:) Az eredménynél itt már 2 hetet ígérnek, de én már 1 hét után láttam hogy fehérednek a fogaim. 

 

5: Listerine Stay White szájvíz

Napi 2x használat mellett nekem teljesen bevált, bármelyik fehérítő fogkrém mellé ajánlom. Segít megelőzni a lepedékképződést és így megőrzi fogaink fehérségét. Elég ütős készítményről van szó, az elején nem bírtam ki a 30mp-et amíg öblögetni kellett utána megszoktam és ma már ha nem használom hiányzik. Frissítő mentol íze van, és valami fantasztikus.

 
Remélem tetszett ez a poszt, és kipróbáljátok ti is miket tudnak ezek a "kicsikék" így visszagondolva, amit a legjobban ajánlani tudok a 4 fogkrém közül az a a Colgate Max White és amellé a Listerine szájvíz, így együtt a 2 tényleg ütős eredménnyel fog járni.

Nektek van preferált fogápolási készítményetek? Ezek közül használtátok már valamelyiket? Bevált?

1 megjegyzés:

  1. ezeket a fogkrémeket naponta használod? vagy csak hetente szabad? :)

    VálaszTörlés