2011. július 21., csütörtök

9+1 HIÁNYOZHATATLANOK EGY NŐ ÉLETÉBŐL!

Sziasztok!
Pár olyan dolgot szettem most itt össze, amik nélkül szerintem egy nő, nem létezhet..:)

Egészítsetek ki!

Ami szerintem elengedhetetlen:

1: Parfüm: Ezzel a "fegyverrel" nagyon jól jártunk mikor valami tudós palánta a kezünkbe adta..:)
Rendkívül jól kitudjak használni egy jó parfüm adta lehetőségeket, egy illatfelhőben pompázó hölgyemény önbizalommal teli, szexi..Legalább 1-2 parfümnek kötelező hogy állást foglaljon a polcodon!


2: Körömlakk: Egy igazán ápolt köröm nagyon sokat nyom a latban. A kéz mindig "kéznél" van..:) (azta de jó vagyok ma..:) ügyelj arra hogy mindig szépen ápolt, lakkozott körmökkel lépj a "nyilvánosság" elé, vagy ha nem szereted a színes lakkokat hát próbálj átlátszó, színtelen, vagy natúr színeket.


3: Rúzs: Ez az az eszköz amik mi nők előszeretettel használunk, akár csábításról van szó, akár tesztekről, vagy egy csajos délutánról..:) Egy rúzs nagyot tud dobni a sminken, ha csak egy spirál van rajtad és egy élénk vörös színű rúzs, már party képes vagy.


4: Szempillaspirál: Minden nőnek szerintem élete első sminkcucca egy spirál volt. Nagyon sokat tud dobni a viselőjén, a szemeit kiemeli, bájosabb tekintet eredményez.


5: Alapozó, púder, korrektor: Ezek azon smink szerek, amelyek segítenek abban hogy elfedjük a nem kívánatos bőrhibákat, és kinek nincs olykor-olykor valami elfednivalója? Jól jön ha legalább 1 alapozó lapul a neszeszeredben, de az sem árt ha több árnyalatot rejtegetsz, nyárra, télre!


6. Magassarkú: Szerintem a világon nincs olyan divat éhes, beauty fan hölgyemény, akinek ne lenne legalább 1 kecses pár magassarkú cipője, pl: fekete vagy barna, fehér..stb. Egy nő kiemelheti azt amije van és kölcsönözhet olyant ami viszont nincs egy jól megválasztott magassarkúval!


7. Szép haj: Mondanom sem kell a hajápolást. Ha szép,fényes, egészséges a hajad, önbizalommal telten tudsz úgy végigsétálni a kiszemelted előtt hogy az illetőnek a szeme is kiesik a helyéről, és az emberik irigyelni fogják a "sörényedet" =) Használj balzsamot, pakolást, hogy még szebb legyen a hajad!

 
8: Hajlakk, hajhab: Ezek olyan szépségápolási szerek amik még többet dobnak az összképen, ha göndör hajat csinálunk elengedhetetlen a tartósság érdekében a lakk, hogy dúsabb legyen hajkoronánk pedig elengedhetetlen a hab. Jó helyen járunk, újabb jelentkezők akadtak, amik nem igazán tűrnek nélkülözést.
 9:Arckrém,hidratáló: A bőrápolás egy nagyon kényes dolog, mivel kinek milyen bőre van olyan terméket kell használnia, egy zsíros bőrű lány ne akarjon olajban tocsogó tartalmú arckrémet, fontos hogy mindig jól válasszunk, de válasszunk valamit, mivel a szép bőr titka a megfelelő ápolás, odafigyelés.

 
+1: Önbizalom: Minden lánynak rendelkezni kéne önbizalommal, bár sokan ezt a jellemzőt nemigen tudhatják magukévá. Ha belül mindent rendbe teszel, és a külsődre is figyelmet fordítasz, jobban fogod érezni magad a bőrödben, boldogabb kiegyensúlyozottabbá válasz, csak akarnod kell!

 
Én ezeket a dolgokat gondolom olyanoknak, amik egy nő életéből abszolút de nem hiányozhatnak, mivel szebbé, boldogabbá kiegyensúlyozottabbá  varázsolja őket!


Ti milyen önbizalombombát szoktatok alkalmazni? Szerintetek mik azok a dolgok amik tényleg nem hiányozhatnak egy nő életéből?

3 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a felsorolás! :)
    Nagyon egyetértek vele, hogy a parfüm van az első helyen, újra meg újra rá kell döbbennem, hogy mennyire fontos! :)
    Ha nagyon muszáj lenne, én még egy csinos egyberuhával és A táskával egészíteném ki, de ez tényleg csak szőrszálhasogatás lenne, jól összeszedted! :)

    VálaszTörlés
  2. :) köszi a hozzászólást!
    igazából beleakartam írni a, ugye pl a szoknyát, meg a táskát is, de gondoltam ez már nagyon alap, olyan mintha azt írtam volna, hogy fésű..:) de igazad van..:)

    VálaszTörlés
  3. Neeem, sztem is nagyon alap dolgok, igazából csak ízért írtam, mer az elején írtad, hogy egészítsük ki bátran :D

    VálaszTörlés