2011. július 28., csütörtök

TCW palettáim tesztelése!

Sziasztok!
Egy olvasóm kérdezett erről a márkáról, hogy mit gondolok róla, hogy vannak-e ilyen dolgaim(The Color Workshop). Egy posztot szentelek ennek a témának, mert úgy vélem érdemes.
Igazából fogalmam sincs honnan lehet őket beszerezni, én még nagyon régen kaptam őket egy ismerősömtől.
Valószínűleg én nem vettem volna meg, mivel elég gagyinak tűnik, minden palettában majdnem ugyanaz a szín van, kisebb-nagyobb eltérésekkel.
4 palettát hoztam ebből szerintem csak 2 használható bármire is.
Jó, van olyan paletta amelyikben minden szín tök jól pigmentált, de akad olyan is amelyikből felkelett körömmel kaparnom hogy kisajtoljak belőle egy kis színt.
Swatchokat mutatok, amik nem éppen a legjobb minőségűek, mivel telefonnal fényképeztem. A fényképezőgépemnek a közeli képek elég elmosódottak, halványak..stb. (sz*r)
Ezeknek a palettáknak nincs nevük, se számuk, azonosíthatatlanok..:) szerintem azért ez elég gáz.:(

"Ő" az első, személy szerint az egyik kedvencem, ezek közepesen pigmentált színeket tartalmazó paletta, jó azért itt is lehet látni, hogy némelyiket meg kellett kapargatni hogy színt lehessen "előhívni".
 Swatch-ok!


A következő a LEGNAGYOBB kedvencem, a színek tényleg nagyon pigmentáltak, a szín kombok is nagyon elvannak találva, ha lehet mondani ő a favorit.
Swatch-ok!


 Ez a paletta. Hát nem a kedvencem, de ez is egy közepes pigmentáltsággal rendelkező paletta.
Swatch-ok!






Ez az utolsó és ez a legsz*rabb. Annyira nem pigmentáltak a színek, nem tartósak, mintha ááá nem is tudom, ránézek és elkap az ideg, hogy hogy lehet ilyen szar mikor a másik 3 viszonylag tűrhető, jó lehet az is közrejátszik ezeknél a palettáknál, hogy régebbiek, de akkor is, ne kelljen már kapargatni egy kis színért őket:@
Swatch-ok!





Értékelés:
Én eleve nem vártam tőlük sokat, nem is használom őket olyan gyakran. Azért vannak színek amik szépen pigmentáltak, de azok sem tartósak még szemhéjalappal sem. Sajnálom őket kidobni, de használni nem fogom őket sűrűn az is biztos. Ami még picit zavaró, és lehet hogy csak azért van mert így választotta az a valaki akitől kaptam, hogy mindegyik palettában van kb 2 fehéres szín. Minek? Elég 1. 12 szín van a palettában, ebből mindegyikből kb 5 ha használható, valamelyik olyan világos, pigmentálatlan, hogy csak nézek.
Ár:
Fogalmam sincs, nem én vettem de ez esetben szerintem 5-6-7 száz forintnál nem lehet több.

Együtt!

Nektek van TCW dolgaitok? Szeretitek? Megvagytok vele elégedve? Esetleg ilyen palettái valakinek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése