2011. július 11., hétfő

KEDVENC PARFÜMÖK

Hejlóóó Blogger cicák..:)

Végre eljutottam oda ahol megmutathatom a kedvenc parfümjeimet..jájj, már úgy vártam..:)
Akkor bele is kezdek. Én azok lányok táborába tartozom, kiknek van 10-15 parfümjük ebből kb ha 5-6 db-ot használnak aktívan, vagy minden napra másikat...
Nekem is egy teljes polc tele van parfümökkel, most kiemeltem azokat akik úgymond a szívemhez nőttek és ha elfogynak megint meglátogatom a Dougles-t:)

1.  kimért Britney Spears parfüm a passzázsról..:) Midnight Fantasy azt hiszem ez a neve..
nem eredeti, de nagyon tartós, és fontolgatom hogy megveszem az eredetijét..

2.  egy Cacharel-Amor Amor  (eredeti) nagyon szeretem, mocskosul tartós..:)

3.Dolce&Gabbana-Rose The One  (eredeti), igazán nőies parfüm ha lehet azt mondani ezekből ő a legkedvencebb..:)

4. Gucci-Rush2   (eredeti) nagyon tavaszias, virágos, a tartóssága nem a legjobb mivel EDT és nem EDP de azért egész nap érezhető, ha nem annyira intenziven..:)

5.Nina Ricci-Love in Paris (eredeti) nagyon kellemes, nőies illata van bőrön, viszont közvetlen üvegből szaglásnál nagyon erős, pacsuli szagú míg ki nem teljesedik az alapillata..=)





Ezek voltak a nagy kedvenceim amit minden nap használok, igazából ez hangulatfüggő mikor melyiket részesítem előnyben..:)


Nektek van kedvenc parfümötök? Van akinek ugyanolyan parfümjei vannak mint nekem?
Vélemény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése